Om ePartner



Du er her: Hjem » Om ePartner

ePartners forretningsidé å være den foretrukne IKT innkjøpspartneren for utvalgte store og mellomstore virksomheter. ePartner skal være ledende på kundetilfredshet gjennom kvalifisert innkjøpsrådgivning, høyt servicenivå, konkurransedyktige betingelser, fremtidsrettet e-handel med fokus på transaksjonseffektivisering og tilrettelegging av riktig beslutningsunderlag for kundene.

 

Organisasjonsnavn: ePartner as
Organisasjonsnummer: NO 978 695 876 MVA
Postadresse: ePartner AS, Kirkeveien 185, 1384 Asker
Besøksadresse: ePartner AS, Kirkeveien 185, 1384 Asker
Daglig leder: Hans Erik Robbestad
Antall ansatte: 15
Sentralbord: +47 67 55 69 50
Telefaks: +47 67 55 69 51
E-Post til selskapet: firmapost@epartner.no
Internett (URL): www.epartner.no
Kontonr: 6219.05.63729

 

ePartner betjener store og mellomstore virksomheter.

Bestilling kan gjøres i vår innkjøpsportal på http://ehandel.epartner.no. Ved bestilling vil du umiddelbart får en kopi av ordren tilsendt på e-post. Bestillingen anses som juridisk bindende for begge parter når vi har behandlet din bestilling og du har mottatt ordrebekreftelse. ePartner har salgspant i alle varer til de er fullt ut betalt av kunde.

Større leveranser spesifiseres på forespørsel.

Ta gjerne kontakt med vår salgsavdeling på tlf. 67 55 69 50.

Som avtalekunde hos ePartner as vil du til enhver tid ha tilgang til markedets beste betingelser. Du vil få faste avtalebaserte priser utifra volum og produkutvalg som sikrer deg full oversikt over kostnadsstrukturen i innkjøpene dine til enhver tid.

Miljøprofil

ePartner og de fleste produsenter og leverandører benytter en rekke miljøtiltak for å oppnå positive miljøeffekter i sine verdikjeder. Les om vår miljøprofil her

Katalog / Avtalepriser

Vår løsning muliggjør tilpasning av katalogen etter kundens ønske. Katalogen kan spesifiseres ned på brukernivå, og løsningen har funksjonalitet for desentrale innkjøp med sentral godkjenning.

ePartner hjelper deg gjerne med å forhandle frem avtalepriser til markedets beste betingelser direkte mot produsent. Hvis du ønsker tilgang til spesialpriser som HP KundeBID eller Offentlige priser, Tradebroker, IBM Datateam eller offentlige priser, Lexmark storkundeavtaler eller lignende kan vi hjelpe deg med dette utifra volum og produktstrategi. Har du allerede tilgang til en eller flere av disse spesialprisene, ligger dette klart i innkjøpsportal, og alt vi vil aktivere disse for deg når du blir kunde hos oss.

Innkjøpsportaler / Integrasjon

Som kunde har du tilgang på innkjøpsfunksjonalitet gjennom vår portal, For større kunder kan vi gjøre intergasjondirekte mot kundens innkjøpssystem.

ePartners kjernevirksomhet er effektivisering av innkjøp samt optimalisering av avtaler og priser på IKT-anskaffelser. Hensikten er å eliminere mye av dagens foreldede papirbaserte og manuelle prosesser innen anskaffelser. I tillegg bistår vi kunden med å standardisere og sentralisere sine innkjøp.

ePartner AS tilbyr en innkjøpsportal som har innebygget alle de krav en storkunde har i forhold til å ivareta egne inngåtte storkundeavtaler, kombinert med markedets beste produkttilgjengelighet. Innkjøpsløsningen inneholder produkt-, pris- og tilgjengelighetsinformasjon fra de store distributørene i tillegg til utvalgte nisjedistributører. Dette betyr at ePartner fører et komplett spekter av alle de kjente produktene i IKT-bransjen.

Salgsbetingelser